Istoria se repetă. Până unde?

Joi, 04 Februarie 2010 | 7:50


În august anul trecut (aici şi aici) vă povesteam despre medicamentele expirate, distribuite la comanda Ministerului Sănătăţii. Alianţa la putere de atunci a reuşit să pună batista pe ţambal, demarând o anchetă ale cărei rezultate nu s-au aflat nici până acum. Şi , credeţi-mă, am insistat!
 
Iată că istoria se repetă. Acum, nu femeile sunt vizate ci nou-născuţii, care sunt vaccinaţi împotriva tuberculozei cu un vaccin expirat de vreo şase luni. “Mai bine expirat decât deloc.” Asta spune Ministerul Sănătăţii. Contează că acei copii riscă să se îmbolnăvească de tuberculoză? În viziunea autorităţilor, nu! Contează că părinţii nici nu îşi imaginează riscul la care sunt supuşi copii lor? În viziunea Agenţiei Naţionale a Medicamentului, nu!
 
Instituţia numită control parlamentar, singura pe care eu, ca deputat, o am la dispoziţie, nu există. De un an de zile am tot încercat… Luptă cu morile de vânt! Prin urmare, aşa nu merge, deci… cum îi facem să le pese?
 


33 Raspunsuri to “Istoria se repetă. Până unde?”


  1. Bibliotecaru A spus:

    @ Diana Tuşa
    Stimată doamnă,
    Ceea ce mi se pare interesant este că toată lumea pare să-şi fi pornit revolta din aceiaşi sursă, ziare.com (dar care nu citează sursa unui ziar ci chiar ziare.com). Aţi dat un telefon la două sau trei maternităţi pentru a verifica?

    Iată câteva maternităţi din Bucureşti:
    http://www.mamica.ro/maternitati.html


  2. maca A spus:

    Pt mine sistemul medical romanesc nu mai prezinta nici o garantie. referitor la aceasta vacinare, cu vacin expirat, pot sa va zic ca am avut un caz in familie, un baiat intors din armata, s-a vacinat pt nu stiu ce prostie, tot expirata si a murit in chinuri, legat de un pat de spital. Asta a fost demult in anii comunismului cand nu se afla la tv sau in presa.


  3. ion adrian A spus:

    Se repeta se repeta si in acest context istoric:

    a)Aseara, la B1, in continuarea emisiunilor despre decembrie 1989, Grigore Cartianu, foarte curajos sa infrunte peste timp URSS, a spus ca in 1989 in Romania, puterea a fost cucerita de agentii sovietici.
    Cel putin in privinta lui Militaru nu greseste, dar ceilalti agenti care au luat puterea care or fi fost?

    b)Ce hram porta un anume domn Horvarth? agentul cui esti dta, spune repede pana nu spun eu.


  4. victor i A spus:

    Sa iesim in strada?


  5. tibi A spus:

    In general se spune ca “nimic nou sub soare ” si istoria se repeta la nesfarsit.


  6. dramoleta A spus:

    Asta este o crima!


  7. smoker A spus:

    da, este o crima. da, istoria se repeta.
    Dar noi ne invartim in cerc.
    Mai bine nu puneai intrebarea de la sfarsit:
    singura cale directa de exprimare a populatiei este votul. Ai vazut cum s-a votat. Vot, care intr-o societate …. democratica reprezinta inmanarea puterii de decizie dar in aceeasi masura si responsabilitatea fiecaruia dintre noi in mana unor oameni. De aici pisica este la cei care beneficiaza de increderea acordata. A voastra cumva? Pai daca voi nu sunteti in stare sa-i faceti sa le pese, ce ai vrea sa facem noi cei… 10 % (cel mult) care si constientizeaza macar o particica din agrenajul acesta? Ce ai vrea sa fac eu sa schimb votul? pai cei ce au votat cum au votat la 2 saptamani au inceput sa injure.Dar nu s-au gandit nici o clipa “si eu sunt vinovat” asa cum nici profesorii nu recunosc asta : ca au votat pt ca i-au ametit ca le da 50% + la salariu. Si acum fac galagie cumva? se plang ca-i da afara? ei, si? cati dintre angajatii la privat nu sunt DEJA dati afara? Dar nu mai continui pe aceasta idee, sunt convins ca ati inteles deja.

    In viziunea mea, problema se rezolva numai abordata din ambele parti: voi sa aplicati legea, sa dati legi aplicabile (etc etc); noi sa fim atenti cum votam.

    (eh, de data asta chiar sunt curios cum, daca, si ce raspunzi …. chiar si in privat)


  8. ANDREEA A spus:

    Vaccin expirat pentru bebeluşi

    EVENIMENTUL ZILEI

    Vineri, 05 Februarie 2010

    SANCŢIUNI LA „CANTACUZINO”. Agenţia Naţională a Medicamentului (ANM) a amendat Institutul „Cantacuzino” cu 22.000 de lei pentru că a permis distribuirea unor doze expirate de vaccin antituberculoză, care se administrează nou-născuţilor, dar şi bebeluşilor de câteva luni.

    „Am cerut blocarea şi retragerea din teritoriu a întregii cantităţi de vaccin cu termen de valabilitate depăşit”, au declarat reprezentanţii ANM. Potrivit acestora, Institutul „Cantacuzino” ceruse prelungirea termenului de valabilitate, de la 12 la 18 luni, pentru o serie de vaccinuri fabricate după 22 de ianuarie 2010.

    :)


  9. smoker A spus:

    Diana, ai zis bine azi in emisiunea lui maior: presa si societatea civila. DAR nu e de ajuns :P


  10. ion adrian A spus:

    Asadar cateva randuri pe marginea CN al PSD starnit si de mistocarul Mihnea Georgescu proapat revenit in virtual:

    Despre artmosfera a scris excelent mai pe la inceputul firului dedicat de AN evenimentului, si foarte pe scurt Mihnea Georgescu, cu un blog personal, dar mare “admirator” al lui Iliescu-Nastase:

    Mihnea Georgescu spune foarte candid, la AN blog :
    februarie 4, 2010 la 3:48 pm
    Ce sală este aceasta? Pare impozantă

    Adaug eu :), si continui: asa se pare, ca era doar o sala frumoasa, adica inafara de Iliescu care credea in ce spune si care era aplaudat fara sa fie si ascultat restul sunt ce stim ca este politica romaneasca o adunatura de preaslinosi oportunisti, pentru care ideologia este de tipul “ubi bene…” asadar fara ideologie sau cu ideologia buzunarului propriu comuna cu cea a mafiotilor cand te impusca spun ca o scuza : “aaa, nimic personal, doar afaceri”
    Asa ca, evident ce puteai spune “dragut” despre eveniment, decat ce a spus Mihnea?
    Este insa mult mai jalnic, mult mai trist, sa vezi ca sunt si oameni inteligenti care poate ca au avut si un crez ideologic in slujba caruia sau pus, dar care trecand prin viata si-au irosit inteligenta punand-o in slujba unui alt dicton mai pericuilos decat cel de sus si anume:
    “aaa, nimic personal, doar ideologic, doar politic , distrugand astfel sau participand la distrugerea a mai tot ce a avut mai bun acest popor.
    Acestia nu au inteles in setea lor de putere ca trebuie sa dea un raspuns pozitiv la intrebarea de dupa parcurgerea scarii cu trei trepte pe care am mai invocat-o, dar probabil ca depasea un anume nivel de intelegere, si anume:
    puterea se cucereste , se pastreaza si se exercita.(in democratie, democratic )
    Intrebarea care trebuie sa si-o puna acest cautator al Graalului politic este : in ce scop si daca raspunsul este pentru ea pentru a o avea atunci esueaza lamentabil, si daca va aplica in acelasi timp nelimitativ preceptul ca scopil scuza mijloacele , va ajunge in situatia ca isi va perverti, isi va distruge inteligenta intrand sub imperiul fricii de pedeapsa pe care constiinta o stie justa, iar inteligenta se perverteste cum spuneam in incercarea zadarnica de ajustifica crimele comise in fata constiintei si a scopului care din meschin si egoist, este transformat intr-un fals interior in care va crede si cel schzofrenizat si paranoictizat astfel.
    Fata de acesti nefericiti ce poti resimti decat mila amestecata cu dispret .
    Si de aceea cu ei eu mi-am jurat sa nu am nici-un contact niciodata, folosind astfel canale indirecte pentru a comunica acest disptet si mila ce mi-o trezesc .
    Eu unul nu vreau sa-i vad neaparat in fata plutonului de executie caci frica si autosiluirea de inteligenta si de constiinta la care procedeaza este o pedeapsa mai mare decat curmarea tuturor acestora…
    Dupa o asemenea tirada s-ar spune: dixit et salvavi animam meam.


  11. dildo A spus:

    Diana Tusa esti deputat de Braila ,ce spui despre disponibilizarile de la CET Braila , nu te intereseaza de soarta celor care te-au ales si pe care ii reprezinti in Parlament , vad ca te doare de soarta altora care ies in strada in fata Guvernului dar de soarta Brailenilor nu te doare ? pentru ca ti-au asigurat un loc caldut in Parlament ? te rog sa ne spui ce masuri ai luat in cazul acesta


  12. MARIN A spus:

    Stimata Doamna,
    Permiteti-mi sa profit de Blog-ul dvs. pentru a reaminti celor care practica una din cele mai nobile meserii-medicina umana-JURAMANTUL LUI HIPPOCRATE:

    “Jur pe Apollo medicul, pe Esculap, pe Higea şi Panacea şi pe toţi zeii şi zeiţele, pe care îi iau ca martori, că voi îndeplini acest jurământ şi poruncile lui, pe cât mă ajută forţele şi raţiunea:

    * Să respect pe cel care m-a învăţat această artă la fel ca pe propriii mei părinţi, să împart cu el cele ce-mi aparţin şi să am grijă de el la nevoie; să-i consider pe descendenţii lui ca fraţi şi să-i învăţ această artă, dacă ei o doresc, fără obligaţii şi fără a fi plătit.

    * Să transmit mai departe învăţăturile acestei arte fiilor mei, fiilor maestrului meu şi numai acelor discipoli care au jurat după obiceiul medicilor, şi nimănui altuia.

    * Atât cât mă ajută forţele şi raţiunea, prescripţiunile mele să fie făcute numai spre folosul şi buna stare a bolnavilor, să-i feresc de orice daună sau violenţă.

    * Nu voi prescrie niciodată o substanţă cu efecte mortale, chiar dacă mi se cere, şi nici nu voi da vreun sfat în această privinţă. Tot aşa nu voi da unei femei un remediu avortiv.

    * Sacră şi curată îmi voi păstra arta şi îmi voi conduce viaţa.

    * Nu voi opera piatra din băşică, ci voi lăsa această operaţie celor care fac această meserie.

    * În orice casă voi intra, o voi face numai spre folosul şi bunăstarea bolnavilor, mă voi ţine departe de orice acţiune dăunătoare şi de contacte intime cu femei sau bărbaţi, cu oameni liberi sau sclavi.

    * Orice voi vedea sau voi auzi în timpul unui tratament voi păstra în secret, pentru că aici tăcerea este o datorie.

    * Dacă voi respecta acest jurământ şi nu îl voi călca, viaţa şi arta mea să se bucure de renume şi respect din partea tuturor oamenilor; dacă îl voi trăda devenind sperjur, atunci contrariul.”


  13. Diana Tusa A spus:

    Bibliotecaru
    Informatia este reala. Din pacate  as fipreferat de la tine un raspuns la intrebarea mea. De asta va intreb pt ca vreau idei pe care sa le compar cu ale mele.ar putea iesi ceva bun… vad insa ca ne invartim in cerc

    Maca
    Solutia?

    Ion adrian
    Esti mult pe langa subiect.

    Victor i
    Nu cred ca asa se rezolva ceva. Sincer!

    Tibi
    Solutii?

    Dramoleta
    Este. La fel ca a lasa un pacient sa moara pt ca nu are asigurare. La fel ca a lasa un alt pacient sa moara t ca salvarea era cu curca la raze. Asta ca sa enunt doar cazurile din ultimele 2 zile

    Smoker
    Pana la vot mai sunt 3 ani. In trei ani putem face ceva. Sau macar sa incercam

    Andreea
    Multumesc pt confirmare. Eu stiam , insa asa i-ai confirmat si lui Biblio

    Dildo
    Desi tu spui ca nu are nicio legatura cu cei care protesteaza in fata guvernului te asigur ca si cei de la CET Braila fac parte din aceiasi categorie a disponibilizatilor ca urmare a hotarariloe guvernului Boc-Udrea. Nu cred ca a venit cineva vreodata la mine la birou si nu l-am ajutat. Dac vrei insa sa arunci cu noroi doar de amorul artei nu ai decat sa o faci in continuare. Dupa cum vezi aici nu esti cenzurat. Ar fi mai constructiv insa daca ai reveni cu detalii punctuale ai sa putem face ceva concret

    Marin
    Il stiu. Cum probabil il stiu si medicii. Problemea e ca nu il si respecta. Ce facem in acest caz ?


  14. ion adrian A spus:

    Recunosc, dar scriu lucruri importante. :)


  15. Bibliotecaru A spus:

    @ Diana Tuşa

    Dacă întrebarea este “până unde?”, răspunsul nu poate fi dat. Dacă întrebarea este “până când?”, răspunsul este simplu, până încep să se aplice legile. Vaccinarea cu bună ştiinţă cu vaccin expirat reprezintă o încălcare a legii. Mă înşel?

    Art. 308. - Nerespectarea măsurilor privitoare la prevenirea sau combaterea bolilor molipsitoare, dacă a avut ca urmare răspândirea unei asemenea boli, se pedepseşte cu închisoare de la o lună la 2 ani sau cu amendă.
    (Codul Penal)

    Este şi Legea nr.649 din 20 noiembrie 2001 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr.53/2000 privind obligativitatea raportării bolilor şi a efectuării vaccinărilor care reglementează problema vaccinurilor obligatorii ca răspundere de partea populaţiei.

    Mai este şi Legea nr.95 din 14 aprilie 2006 privind reforma în domeniul sănătăţi…

    Dacă legea s-ar aplica, dacă cei vinovaţi ar fi traşi la răspundere, dacă fiecare astfel de gest ar fi controlat şi, atunci când cineva nu respectă legea, acesta ar fi pedepsit conform legii… probabil că atunci vom ieşi din starea de repetabilă povară.

    Mi-aţi solicitat un răspuns la întrebare, vi l-am oferit.

    Colateral problemei, vaccinul expirat nu îmbolnăveşte copii şi nici nu expune copii la îmbolnăvire. Vaccinul împotriva tuberculozei nu este ca cel anti-gripal, adică nu te urmăreşti singur acasă. Vaccinarea presupune urmărirea subiecţilor vaccinaţi astfel încât ratarea vaccinului se observă şi se observă şi eventuala apariţiei a simptomelor bolii, într-un stadiu incipient. Faptul că se ratează vaccinarea împotriva tuberculozei înseamnă un risc foarte mic pentru copil.

    În sfârşit, Controlul Parlamentar nu se face numai prin interpelare şi eventual o moţiune. Puteţi face o comisie de cercetare care să cheme nu miniştrii foşti, actuali şi viitori, ci chiar inspectorii, directorii… cei implicaţi direct, cei care ar trebui să răspundă, cei care ar trebui să controleze. Vă asigur eu că după zece apariţii la TV ca cercetat de comisia parlamentară, nimeni nu mai riscă să facă “manevre”… plus că poate ajunge şi cu dosar la procuratură.

    În sfârşit, colega noastră Andreea vorbeşte despre o ştire de astăzi, care ieri nu era. Mă înşel? Ceea ce nu spune respectivul ziar EVZ şi, se pare, spune ziarul Adevărul pe care l-am găsit citat, este că se doreşte extinderea garanţiei pentru vaccinul respectiv de la 12 luni la 18 luni, această prelungire primind aviz de la Agenţia Naţională a Medicamentului (ANM). În aceste condiţii Ministerul Sănătăţii a trimis o notă prin care se spunea că vaccinul poate fi folosit în limitele celor 18 luni. În numai 24 de ore Agenţia Naţională a Medicamentului a întors roata după cum i-a convenit şi a dat amenzi.

    Pentru conformitate:
    http
    selectiipresamarian.webgarden.ro/menu/sanatate-nutritie/vaccin-expirat-reaprobat-i-apoi

    Nu-i aşa că lucrurile se complică puţin şi nu mai sunt aşa cum par la prima vedere?


  16. Diana Tusa A spus:

    Bibliotecaru
    pai asta e problema. legi exista insa nu sunt aplicate. din pacte, nici eu in calitate de deputat nu am cum sa le fac sa fie aplicate.
    in ceea ce priveste imbolnavirea, nici nu am spus asta. paralelisul dintre cele doua cazuri se referea doar la calitatea actului medical… sau mai bine spus la lipsa calitatii acestuia


  17. maca A spus:

    @D-na deputat,
    1) primordial ar fi inlaturarea pericolului pe care il reprezinta pt viata nou nascutiilor aceste substante expirate, deci ar fi necesara o campanie medie de informare a populatiei, pt ca parintii sa poata refuza vacinarea copiilor;
    2) in privinta stimabilului guvern s-ar impune initierea unei notiuni simple cu privire la aceste care sa atraga atentia executivului cu privire la gravitatea folosirii acestor medicamente expirate;
    3) nu in ultimul rand s-ar impune o initiativa legislativa care sa introduca in codul de procedura penala unor articole care sa sanctioneze penal in mod direct personalul medical pt utilizarea medicamentelor expirate. Personalul medical nu este cadru militar, pt care ordinul este ordin, deci nu beneficiaza de aceasta circumstanta atenuanta. Propun ca pedeapsa sa fie cuprinsa undeva intre 5-7 ani inchisoare, plus daune materiale.


  18. ion adrian A spus:

    si tot out of topic;

    Pe blogul sau, dl AN se referea la indulgente si la vanzarea acestora de catre PDL, asa ca am postat acest care a fost text cenzurat (desigur ca doar este plin de coraj :))

    ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
    februarie 4, 2010 la 12:17 am
    Dar indulgente pentru agentii Moscovei unde se dau? Si in acest sens o intrebare naiva la care poate ca aveti raspuns:
    In seara asta, la B1, in continuarea emisiunilor despre decembrie 1989, Grigore Cartianu, foarte curajos sa infrunte Moscova, a spus ca in 1989 in Romania, puterea a fost cucerita de agentii Moscovei.
    Cel putin in privinta lui Militaru nu greseste, dar ceilalti agenti care au luat puterea care or fi fost?


  19. smoker A spus:

    hehehehe
    ia spune tu, ca asistent/medic sefului al mare:
    “eu nu fac acest vaccin nou nascutilor ca e expirat”
    si o sa vezi cum iti expira tie contractul :))sau te da afara ca s-a gasit una sa zica ca o doare buca (muschiul fesier) de la penicilina.

    Inca ne invartim in cerc; legi sunt dar nu se plaica, noi nu votam cu responsabilitate niste oameni care sa aplice legea


  20. tibi A spus:

    @Diana Tusa
    Pe adresa de email “deputat@dianatusa.ro” v-am trimis acum cateva minute propunerea mea privind “solutiile” pe care care mi le solicitati.


  21. Bibliotecaru A spus:

    @ Diana Tusa
    Primii, dacă nu şi singurii, vinovaţi sunt cei care au decis prelungirea valabilităţii vaccinului şi pe urmă s-au făcut că nici usturoi nu au mâncat, nici gura nu le miroase. Eu asta încerc să subliniez, că cei care nu au nici o vină, pentru că nu făceau decât să aplice ce li s-a spus, tocmai aceştia sunt amendaţi. Cei cu adevărat vinovaţi, scriu amenzi. A se observa că nu am dat nume, tocmai pentru că nu sunt încă sigur de adevăr.

    Repet, dumneavoastră puteţi face o anchetă la nivel de comisie parlamentară. Această anchetă se poate continua cu o altă anchetă a procuraturii. De ce nu se doresc astfel de anchete? Nu pot decât să presupun că în toate matrapazlâcurile necercetate există ceva protectori şi implicaţii politice.

    Dat fiind că sănătatea are nevoie de orice ban posibil, eu pot înţelege această prelungire a termenului de garanţie. Dar dacă această prelungire era fără nici o problemă, de ce nu au spus instituţiile acest lucru şi totul se rezolva înainte de a începe?


  22. Bibliotecaru A spus:

    LEGE nr.115 din 28 iunie 1999 privind responsabilitatea ministerială

    Art. 8. - (1) Constituie infracţiuni şi se pedepsesc cu închisoare de la 2 la 12 ani următoarele fapte săvârşite de membrii Guvernului în exerciţiul funcţiei lor:
    b) prezentarea, cu rea-credinţă, de date inexacte Parlamentului sau Preşedintelui României cu privire la activitatea Guvernului sau a unui minister, pentru a ascunde săvârşirea unor fapte de natură să aducă atingere intereselor statului.


  23. Bibliotecaru A spus:

    şi
    (2) Constituie, de asemenea, infracţiuni şi se pedepsesc cu închisoare de la 6 luni la 3 ani următoarele fapte săvârşite de către un membru al Guvernului:
    a) refuzul nejustificat de a prezenta Camerei Deputaţilor, Senatului sau comisiilor permanente ale acestora, în termen de 30 de zile de la solicitare, informaţiile şi documentele cerute de acestea în cadrul activităţii de informare a Parlamentului de către membrii Guvernului, potrivit art. 110 alin. (1) din Constituţie;


  24. hidden A spus:

    Daca a trai intr-o democratie inseamna: sa nu contezi ca individ, sa nu contezi ca si colectivitate, sa nu poti participa si influenta in nici un fel politica economica ori sociala a tarii, sa asisti la modul in care altii, o mana de politicieni, decid pentru tine ce salariu sa iei, ce impozit sa platesti, ce formulare ai de completat, la ce varsta sa te pensionezi si la ce varsta sa mori din lipsa de medicamente, sa vezi cum patrimoniul public al statului este vandut si distrus, sa vezi cum in numele tarii se iau angajamente financiare de zeci de miliarde de euro fara sa stii de ce, apoi sa ti se mareasca birurile pentru a plati TU imprumuturile facute de altii, sa ti se dea doar iluzia alegerii unor vise fabricate si sa fii fericit ca “votul tau conteaza”, sa stii ca un vot = o galeata de faina = 1 kg zahar = una bucata sticla de plastic cu vodca, sa stii ca alegerile pun in miscare sute de mii de oameni, microbuze si autobuze si ca in rest nu se face nimic, sa urmaresti discutii spatiale si fara nici o legatura cu problemele cetatenilor si sa vezi “care le zice mai bine, de mama”, sa te zbati in saracie pentru ca ai fost corect si nu ai cerut nimanui NIMIC, in timp ce altii isi ridica palate din banii primiti pentru tradare ori din vanzarea patrimoniului de stat, sa simti cum scarba iti inunda sufletul iar neputiinta de a mai zambi - ca n-ai de ce! - iti umple ochii de lacrimi disperate, sa nu stii incotro o apuci maine, dar sa ii vezi zi de zi la televizor pe imbuibati cum iti traseaza, ironic, soarta… atunci NU MAI VREAU democratie!!!


  25. Diana Tusa A spus:

    Ion adrian
    Pe care, datorita faptului ca nu au nici cea mai mica legatura cu subiectul, te invit sa le scrie in alta parte
     
    smoker
    si tu ai dreptate!
     
    Tibi
    Am raspuns pe mail
     
    Bibliotecaru
    Ca de obicei esti unul din rationalii acestui blog, punand punctul pe i. cum facem ca aplicarea legii sa se produca? Care este modalitatea publica, la indemana, mea, a ta, a tuturor, de a constrange practic autoritatile sa aplice legile ? am sa le propun colegilor mei din comisia de satatate
    p.s
    ai vazut rezultatul ultimei comisii parlamentare? Nici macar nu a apucat parlamentul sa sesizeze parchetul, cererea afandu-se inca la comisia juridica, si parchetul a si emis un NUP foarte bine agrumentat. Evident , ma refer la cazul Udrea
     
    hidden
    ai perfecta dreptate! Desi sunt deputat, iar multi dintre voi sunteti oarecum indreptatiti sa credeti ca functia aceasta detinuta temporar ma fereste de unele mizerii ale vietii, iti pot spune ca nu e asa. Dimpotriva! De multe ori m-a cuprins disperarea in fata neputiintei de a corecta abuzurile de care ma lovesc. Problema e ca putem face ceva: daca venim cu solutii, daca ne sprijinim reciproc in aplicarea lor. Parerea mea!


  26. ion adrian A spus:

    E zi si de relaxare. Asa ca v ofer un cantec fierbinte de haios, pe care daca deja-l cunoateti, sa ma scuzati. Pe mine m-a amuzat:

    h:/w.youtube.com/watch?v=Jl_cTulm064&feature=related

    Si oricum ne fiind nici-un liberal pe acolo nu poate decat sa va distreze dar cine stie daca nu esti poate ca nu existi?:)


  27. ion adrian A spus:

    Of greu a mai fost cu linkul asta. :)


  28. smoker A spus:

    no, diana, tu vrei solutii.
    dar ce solutii poti gasi in tara in care politistii aplica legea dupa cum au chef? In tara in care spaga este adusa la rang de normalitate? in tara in care …..? si putem continua la infinit.
    Faza este ca pana nu rupi pisica in doua, nu ai de unde incepe.
    politistii sunt protejati
    serviciile sunt protejate
    procurori sunt protejati
    judecatorii sunt protejati si dupa ce mor.

    Am gasit! parlamentul e vinovat. Evident glumeam …. nu ca nu ar fi uscaturi si pe acolo.

    Pana la urma ajungem la scara de valori…. valorile dupa care sunt angajati cei de mai sus, valorile dupa care sunt inca tinuti in serviciul respectiv.
    De ce nu initiati o campanie de genul “cum ai vrea sa fie…” in care sa explicati normalitatea, folosindu-va de “normalitatea de acum”. Aveti timp 3 ani, daca o incepeti acum. Daca tot amanati….. stii ce sanse aveti si voi ca liberali, ca politicieni tineri, si noi “anormalii” care inca mai credem in mos craciun


  29. ion adrian A spus:

    @Diana,
    scuza-ma dar cat timp il ai pe Biblio aici, eu nu tb sa ma ostenesc cu asemenea amanunte administrative.
    Eu vreau niste tribunale care sa condamne omuciderea, eu vreau ca securistii care au schingiuit sa nu aiba pensii nerusinate.
    Eu vreau ca liberalii sa nu mai fie jigodii.
    Sigur ca facem ce putem si daca poti stopa o porcarie ca asta cu vaccinuri-le, fa-o.
    Dar scuza-ma. ce cauti tu in parlament daca tb Biblio sa-ti explice ce si cum?
    Ptr Udrea va ducea capul la comisii nu-i asa?
    In rest, acum ca tot ai ajuns acolo, macar angajeaza-l consilier pe Biblio, fara sa-i ceri sa fie si membru PNL ca atat iti trebuie, si o sa faci de zece ori mai mult decat esti in stare singurica.
    Pigez vous?
    In rest desigur ca, ca si pe celalat fir iti tin pumnii si-ti urez succes.
    Da-mi voie sa mai dau cate o bataita la fund si la baietei dar si la fetite. :)


  30. maca A spus:

    @ion adrian,
    Sa judecam logic, este necesara inlaturarea pericolului imediat, medicii chiar daca au primit avizul cu prelungirea valabilitatii vaccinului, detin suficiente cunostiinte de specialitatea astfel incat sa nu se poata disculpa. Deci dupa ce scandalul va ajunge in presa, sper sa doarma mao putin pe noapte distinsii doctori. Sper ca parintii copiilor afectati sa le faca plangeri penale distinsiilor medici pt ca dupa cum ne-a aratat Biblio este o infractiune. Chiar daca scapa nepedepsiti sa tremure si ei un pic.


  31. Bibliotecaru A spus:

    @ Diana Tusa
    Ce importanţă are pentru dumneavoastră ce fac procurorii mai departe, important este ca Parlamentul să-şi facă treaba lui.

    Sigur, faptul că procuratura ar putea fi influenţată politic deşi, în mod evident, ea este gândită astfel încât să fie independentă politic, este o problemă socială; Dar dacă Parlamentul îşi face treaba de fiecare dată şi opinia publică află, din cercetarea parlamentului, că ceva se întâmplă, la un moment dat buba se sparge, pentru că se va construi o presiune socială şi procurorii nu vor putea la nesfârşit să ofere ieşiri politicienilor.

    Vă mai sugerez ceva. În această perioadă se vorbeşte foarte mult despre reforma instituţională. Sugestia mea este să chemaţi reprezentanţii Justiţiei, procurorul general, procurorul şef al DNA, membrii CSM, membrii CCR, reprezentanţii echipelor operative ale Ministerului de Interne… la un dialog cu Parlamentul pentru a putea construi mai bine viitoarea Constituţie şi doctrina instituţională în zona de aplicare a Justiţie. Poate că veţi afla chiar de la ei ce se poate face legal pentru ca mecanismele respectării legii să meargă mai bine.


  32. ion adrian A spus:

    @maca,
    Nu te inteleg. Imi scri de parca eu as avea vre-o parere contrarie. Nici vorba.Si ca dovada:
    Desigur ca Parlementul tb sa-si vada de dreaba cum spune Biblio si cum poate sa se ocupe diana dar si cum spui tu se poate actiona imediat printr-o sezizare la procuratura ref la infractiuni la legea sanatatii, ca o fi si una din aia.
    Deasemeni cum spune Biblio, cred ca Parlamentul in cazul in care Procuratura nu face nimic poate forma o comisie de ancheta care sa investigheze procuratura, ministerul public , sau poate cere guvernului asa ceva sau chiar Presedintelui.
    Sunt posibilitati multiple luridice cred eu si aici alina Gorghiu care este jurist poate da o mana de ajutor .
    Etc, etc


  33. ion adrian A spus:

    Si tu maca ce faci? . Vaccinuri-le?
    Scuze uneori ma apuca niste chestii ciudate in fasta tastelor . Probabil ca intai ar trebui sa scriu pe o foaie cu pixul dar in mod cert la masina as bate cu totul altceva si deci degeaba, asa ca trebuie sa fiu ingaduit astfel :)

    PS Si apropo de vaccinuri, ajung la gripa unde stam bine : in ultima saptamana numai 30 cazuri de imbolnavire si un singur deces.
    Scadere serioasa si la contagiozitate si la virulenta.


Lasă un mesaj






Te anunţ
când scriu pe blog:
RSSMail

Îl susţin pe Daniel Răduţă




Ne pare rău, dar nu există niciun Sondaj în acest moment.